Jag hade inte mycket ...

... men jag hade mod och tur.
 
Ja jag tittade på 'Så mycket bättre' även ikväll.  De tog upp den kastade handsken från förra årets deltagare som skulle skriva en låt. 
 
Faktiskt en väldigt tänkvärd mening. Mod + tur är tatuerat på Anders Wendins högerarm. Och det är väl ett recept att följa om något. 
 
Jag övningskörde med sonen idag. Vi åkte o handlade i stan o sen till min farbror för fika och havre. Hönsen blev överlyckliga.
Jag försökte filma en snutt för o skicka som hönshälsning till farbror. 
 
I morgon får jag troligtvis hästtjejsbesök. Tror det blir två glada pållar då. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag slötittade och noterade pratet, tatueringen och att de skrev en låt, men hörde den nog inte :p

Fasen jag tyckte det var en katt mitt i hönshögen....haha

Svar: De sjöng den allra sist i programmet. En katt? Ptja det skulle det kunna va men minns ingen katt mitt i havreorgien 😂
Kalla mig M

2017-11-26 @ 18:06:02
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Marianne

Nä, jag zoomade och såg att det jag tyckte såg ut som ett kattöra, är en hönsstjärt..hihi

Svar: Hhahahaha
Kalla mig M

2017-11-28 @ 09:57:18
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0