fredag

Fredag
 
Pallrade mig iväg i morse också till jobbet. Har försökt mota med Kan Jang, nässpray och ipren. 
 
Lagom roligt att ha två duschar och två städar när man inte är helt okej i kroppen men ingen idé att hia upp sig om det. Och bara man sätter igång så går det bra. Beta av besök efter besök bara. 
 
När jag kom hem från jobbet så kraschade jag i soffan och toksov en stund. 
 
Det blir nog sängen direkt efter idol. Roligare fredag än så blir det inte. 
 
Beställde ett reservbatteri till kameran häromdagen och idag hade det ramlat ner i brevlådan. 
 
Så nu ska jag väl kunna komma ihåg och få med mig ett batteri iaf när jag ska fota. Tsss
 
Slänger in en bild på Esther bara för att. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0