Blörk

Jobbade med en dov känsla av blärk i hela mig. Feberkänning som var nertryckt med alvedon. En rinnig näsa som sällskap.
 
Rätt vad det var så spred sig en mer än lovligt bekant känsla i kroppen. Då tyckte herr Ångest att det var på tok för länge sen vi hängde. Det var bara o gilla läget. Jag försökte fråga mig själv vad det berodde på men kom inte på orsaken. Jag tacklade det som vanligt. Bara sa till ångesten att häng med då om du pallar mitt tempo. Haha ja jag har haft en väldigt spretig runda på jobbet med besök både söder som norr om utgångspunkten - hemtjänstlokalen. 
 
Efter jobbet mötte jag upp sonen i stan efter att han haft körlektion. Granngården fick ett besök o sen körde sonen hem. 
 
Jag landade i soffan och sov den klubbades sömn i ett par timmar. Vaknade upp liggandes på rygg med händerna under huvudet. Ett par katter höll mig sällskap. 
 
Resten av kvällen har gått på halvfart.
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Men blörk, för att använda ditt ord. Krya på dig 💕

2017-11-13 @ 22:20:29
Postat av: Marie

Herr Ångest besökte mig under helgen. Men för barnens skull så får jag umgås med honom lite i smyg bara.. Även det är ju jobbigt! Men nu är jag nog på benen igen! Trots förkylning som fortfarande håller sig kvar.
Kram!

2017-11-14 @ 15:47:35
URL: http://mamafeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0