wet wet wet

Det var väl bra att jag laddade batterierna med sol igår för idag är det regntunga skyar och blött.
 
Idag MÅSTE jag in till en affär och fylla på i skåp och lådor. Jag orkade aldrig pallra  mig iväg för nåt sånt igår. Och med facit i hand var det väl bra att det blev idag istället kanske. 
 
Jag tog sovmorgon. Skjutsade sonen till bussen och sen gick jag tillbaka till sängen och sov igen. Jag blev inte piggare av det men men. 
 
Inga övriga planer för dagen. Ibland kanske man får lov att fånga dagen genom att göra precis ingenting. 
 
 
 
 
Den här bilden här nedanför kändes talande för mig just nu. På min vrist hänger ett slitet band fortfarande kvar sen semestern i Grekland för 9 månader sen. Mannen som gick på stranden och sålde dem knöt det kring mitt ben under tystnad och sen la han handen över knuten och sa "peace and love".
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0