Smakligt

Försökte boosta måendet med en god lunch. Mja, det var gott men måendet blev inte så mkt bättre.
 
Omelett med grovriven morot, finhackad rödlök, bladspenat och skivad tomat som jag fräste upp först innan jag hällde på smeten och så en massa riven ost uppepå. 
 
Jag tog tre dvärghöneägg, kryddade med salt, peppar och paprikapulver och sen hade jag vispad grädde kvar sen igår så klickade i en rejäl klick och lite vatten. Blev krämigt värre kan jag säga. 
 
Tsatsiki passade himla bra till. 
 
Himmelskt gott iallafall. Och energin blev påfylld.

Kommentarer
Postat av: leila

Men så smarrigt :)

Svar: Smarrigt och lättlagat
Kalla mig M

2017-05-08 @ 20:57:10
URL: http://leilasfoto.se
Postat av: Days by Johanna

oh maten ser jätte god ut :)

Tack för du delade med dig av dina erfarenheter kring p-spruta! Min tanke är ju att slippa preventivmedel helt, för jag vet jag mår bättre utan, därför kom jag in på steralisering.

2017-05-09 @ 19:37:30
URL: http://daysbyjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0