round and round ...

Den nylagda stenspiralen. Jag har inte riktigt bestämt vad som ska få växa där. Men bönor skulle kunna vara ett alternativ. Eller salladshuvuden. Eller ... ja egentligen vad som helst som skördas ovan jord. Jag skulle ju kunna sätta bara blommor också men det här är köksträdgårdsdelen och då vill jag hålla mig till sånt som hör hemma i en köksträdgård. Sommarblommor hör förvisso också hemma i en köksträdgård om du frågar mig. Hmmm, löken kanske skulle trivas där. Och så får bönorna bo i pallkragen strax bakom. 
 
Många tankar och funderingar för en stackars krake som den här tiden på året har alldeles för mkt #växtkärlek som flödar i systemet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0