I'm the leader of the pack

I morse gjorde jag för skojs skull ett sånt där fb-test. Eller ja, man klickar ju bara på en ruta och sen slumpar den fram något dravel. Men förvånansvärt ofta stämmer det rätt bra ändå. Men det är väl inte så svårt kanske att pricka in rätt om man håller sig till vida begrepp och allmänna ordalag.
Testet sa i den beskrivande texten såhär: Malin, alla ska komma ihåg de här orden! Även om du normalt är en lugn och tålmodig person så har du lärt dig att slåss för det du älskar, genom åren. Ingen ska starta en fight med dig, om vet sitt eget bästa.
 
Och idag fick jag nog och tog med mig den mentala vargflocken till en konfrontation som jag behövde få göra. 
 
Vargarna har slutat yla och ångesten blev uttråkad och drog. För stunden har jag en sjukt lugn känsla i kroppen över att jag tog kontrollen över mitt liv.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Leila

Bra Malin 😁🖒

2017-05-25 @ 04:13:24
URL: http://Http://leilasfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0