a rainy day

Jag luftade kameran en stund på kvällningen. 
 
Jag tog en ponny på släp och gick med ett par soppåsar ner till farsans soptunna. Han har sagt att jag kan lägga nån påse ibland eftersom han aldrig hinner fylla tunnan innan den töms. 
 
Jag fick se att regnet hade lockat fram sniglar och snäckor. 
 
Tyvärr blev fokus inte på rätt ställen riktigt. 
Jag ville fånga känselspröten i fokus. 
Jag höll på och fotade en snäcka när Siri plötsligt klev in i bilden och såklart stal hela showen. Tsss en sån en va?
Sekunderna innan en tass kom neddimpandes. Livet som "snigel" kan inte vara lätt. 
 
Iallafall så fick jag för en liten stund tömma huvudet på grubblerier och istället fylla det med saker jag tycker om att göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0