Vårdagjämning

Jo men tjena. 
Inte ens hunden ser ut att gilla att det dagen till ära ramlat ner en massa vitt skit igen.
 
Skjutsade sonen till tåget. OM det nu gick nåt tåg? Han kanske fick ta bussen. Det spårade ju liksom ur lite igen igår. 
 
Luftade kameran på vägen hem.
Tröttnar aldrig på motivet. Men idag var det svanarna jag stannade för att fota. Men de var inte så sällskapliga och simmade högljutt protesterande iväg.
 
En sockerkaka är ihopsvängd och färdig. Det blev tigervarianten, jag hoppas den kommer smaka bra. OM utifall nån nu skulle få för sig att komma över på en fika. Jag fyller ju år men dotra kommer inte förrän till helgen och nån annan har jag inte pratat med. Ja förutom exet som bjöd in sig på tårta om det skulle bli nån. Jag och sonen for till stan igårkväll och shoppade lite så jag hade ju tänkt ha en tårta iaf. Men glömde köpa grädde. Det var lite därför jag erbjöd mig att skjutsa ända till stan och stationen, så jag kunde köpa hem grädden idag istället. 
 
När jag kom hem experimenterade jag lite med kamerans inställningar innan jag gick in från bilen.
Ville prova o se om jag kunde få till dubbelexponering och jo det gick ju. Tre bilder i en. 
 
Om ett par veckor åker jag och en vän på kryssning. Och ser Hammerfall.
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Men fy sjutton....inte mer snö nu :(

Svar: Mmmm men den stannar väl inte så länge när den kommer såhär års. Hoppas jag iaf.
Kalla mig M

2017-03-20 @ 20:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0