tisdag

Jag skrev alldeles  nyss ett inlägg men lyckades fippla bort allt. Det sparades inte heller. Däremot slängde bloggen upp ett sparat inkast och föreslog att jag skulle fortsätta med det. 
 
Blah. Nu blev jag sur.
 
Aja, jag skrev om att jag fick besök igår. Brorsan med fru och lilla loppan kom över. Hon mumsade i sig minst tre bitar av min tigerkaka. Och blev nog lite snurrig i skallen av alla djurbebisar jag har här hemma.
Tulpanerna med vas och den lååånga duken fick jag av dem. Chokladasken hade sonen köpt innan han kom hem. Tåget hem strulade så han missade bussen med 5 minuter så gissar att han fick tiden till att shoppa chokladen då kanske när det var en timmes väntetid på nästa.
 
Idag slaskar skiten som kom ner igår. 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Men duuuu jag glömde ju gratta dej då sist...jag reagerade mest på snön då.
Så grattis i efterskott:)

Svar: Haha tack, ja det var den minst önskade födelsedagspresenten - snö.
Kalla mig M

2017-03-23 @ 21:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0