Huh

Jag satt nyss inne på lokalen och pustade efter dagens jobb när en boende i grannskapet knackade på altandörren. Vissa i arbetsgruppen är rökare och de har lämnat en stor plåtburk med äckliga fimpar på trappen. Nu brann det för fulla muggar i burken, i trappen och det fanns gott om torra löv under trappen. 
 
Nu blev det ett märke bara. Men det kunde gått så illa att hela boendet med gamla fått evakueras. Om inte grannen uppmärksammat det och ingen annan heller. 
 
Jag satt ju fem meter bort på andra sidan väggen och märkte ingenting. 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Joooo jag dog nästan av bilden i förra inlägget, jag klarar inte att se en äcklig spindel på bild ens så bojkottar det inlägget helt ;)

Men hur sjutton får de röka på trappen? Det brukar ju inte vara tillåtet nära dörrar eller ventiler.
Himla tur iallafall att någon såg det och gjorde dej uppmärksam på det....

Svar: Får (ser du) är snälla djur som bor på Gotland och säger bää. Kommunen är en rökfri kommun så nej de får inte röka där egentligen. Man ska byta kläder till sina privata och bara röka på rasten och på anvisad plats. Som inte är vid vår nödutgångsaltandörr. Och spindlar som är så fina. Och nyttodjur.
Kalla mig M

2017-03-28 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0