Blöh

Jag ifrågasatte mig själv i morse när klockan ringde.
 
Varför? Varför tog jag åt mig ett extrapass. Jamenvisst ja, det fattades folk.
 
Tre jobb. Inte stressigt alls. Hann runt. Men ändå så trött när de tre timmarna var över.
 
När jag väl landade hemma så kollapsade jag på soffan med ett par katter precis intill och en hund på golvet. 
 
Orkade knappt säga hej åt sonen när han kom inramlandes för brunch.
 
Nu har jag sovit några timmar men ändå trött. Orolig och nervös i själ och hjärta. Jag kanske borde åka o träna eller nåt för att pysa ut ångesten. 
 
Jag kom av mig med träningen när jag ramla ner från höloftet.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anki

Träning är enormt bra medicin, hade jag inte min träning så vette fan om jag skulle må så himla bra.. Den gör att jag håller mig på topp, känner direkt när jag inte har tränat. Kroppen är helt i obalans och mitt psyke.. Kraaam 💕

Svar: Värsta är att magen packat ihop också i nån form av stressmage
Kalla mig M

2017-03-18 @ 16:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0