Onsdag

Bilen fick nya bromsbelägg igår äntligen. Men nåt ÄR knas med laddningen. Igår krånglade det igen. Batterilampan lyste o den laddade ej. Men så plötsligt hoppade det igång igen. Skumt.
 
Exet flyttade över motorn (jag hjälpte till lite grann) från en klippare jag tiggde åt mig av farsan till den som fick motorhaveri. Så igårkväll kunde jag börja klippa gräsmattan. Hann inte allt men gräsmattan lär inte försvinna. Jo möjligen övergå till äng då.
 
Sista apt idag före sommar och semestrar. Vi ska äta gott och ha lite lekar för oss. 
 
Hoppas vädret håller i sig med uppehåll bara så vi kan va ute.
 
Jag fick hem en liten kaninherre igår också. Som om jag inte redan hade kaniner så det räckte haha. En liten hermelin eller typ så.  Men 1 kanin, 6 kaniner eller 7 kaniner .... ptja, det kvittar la liksom ;)
 
Nähä. Snart dags att åka o saker kvar att göra sååå tjipp tjipp
 
Lille Skutt heter han o så söt så man smäller av.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Håller med...söt som socker....men lite skillnad är det väl på 1 och 7? T.ex kan du väl inte ha alla ihop? Och de äter ju en del...jag minns hur mycket gräs jag var hem till mina.
Hoppas ni fick uppehåll och en trevlig avslutning

Svar: Ja men den här lille äter inte så mkt jämfört med new zealandkaninerna.
Kalla mig M

2017-06-09 @ 23:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0