Paus

Det blev några dagars miljöombyte.
 
I torsdags drog vi till Öckerö. Jag och svägerskan med 4 ungar. Stundvis var det lååånga mil då det var high life i bilen hela tiden.
 
Husvagnsliv i en vecka sisådär.
 
Hemma sköter sonen djuren. Med lite assistans från sin far om han behöver.
 
 Idag var vi ner till stranden och fiskade krabbor med snöre och bete. Bilderna är på kameran så de får vänta till en annan dag när jag har tillgång till wifi på datorn.
 
Det har iaf varit en strålande fin dag med sol från en klarblå himmel men imorrn har de lovat regn. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vad mysigt med campingliv, det blir förstås en omväg att ta vägen över Länghem när ni åker hemåt?! Ni åker väl väg 40 antar jag....

Svar: Jag åker själv när jag åker hem. De ska stanna en vecka till sen. Brorsan tar min bil ner på lördag typ
Kalla mig M

2017-07-16 @ 23:59:13
Postat av: marianne

Vilken dag åker du hem? Torsdag?

Svar: Tror inte brorsan kommer med bilen förrän lördag
Kalla mig M

2017-07-18 @ 01:09:19
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: marianne

Jag ligger efter i läsningen så jag trodde han kommit i lördags....det var visst väldig svårt att kolla vilket datum du skrivit inlägget...haha
Jag ska kolla närmare på vägarna så kanske du kan komma förbi om du känner dej pigg(are)

2017-07-18 @ 10:55:06
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0