Flauet

Igårkväll strax innan solnedgången vandrade jag upp på Öckerös högsta berg "Flauet" med en kompis till min svägerska som guide. Det var häftigt att stå och blicka ut över ön och havet. Jag tog några bilder med systemkameran men de får ni kanske se senare. Har inte tillgång till wifi på den just nu. 
 
Min guide tog några bilder på mig med sin mobil. 
Jag hittade en fasanfjäder på stigen medan vi gick dit. Därav den indianinspirerade bilden.
 
Hon tog även en 360° bild med mig som blev himla läcker men den gör sig kanske mindre bra i bloggen. Men svägerskan tipsade mig om att göra en förstoring av delar av den just pga hur läcker den blev med ljuset.
 
Sen vandrade vi vidare ut bland berghällarna och hamnade på en annan plats som hon också ville visa mig och där inväntade vi solnedgången.
 
Dagen igår innehöll krabbfiske, första faktiska doppet i havet och så promenaden sen då innan vi sen blev sittandes med en kopp kaffe och hönökaka med ost och pratade i flera timmar om livet. Jag kom i säng strax före 02.30. 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Så vackert det är

Svar: Ja det var vackert där. Jag hoppar besöket åt ditt håll. Ingen röst och sent iväg från öarna.
Kalla mig M

2017-07-23 @ 00:04:57
Postat av: leila

Gud vilka fina foton på dig :) Och fjädern gav bilden extra sting :)

2017-07-25 @ 21:08:52
URL: http://leilasfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0