Blöh

Gårdagens läkarbesök gick till historien.
 
Jag blev rejält sänkt av det och har sovit bort hela dan. Så trött. Så less. Så blah.
 
Huvudvärken kom som ett brev på posten. Eller ja, nuförtiden kan man iofs inte förlita sig på att posten kommer öht men ... skallebank har jag.
 
Somnade igår med glasögonen kvar på näsan. Så trött och blaha är jag. Sov raklång hela natten tror jag. Medvetslös. 
 
Matlusten är borta igen också. Tog en klunk apelsindryck i morse o det sved till i hela magen. Lockade inte direkt till att inta ngt mer alls.
 
Ångest över att läkaren inte lyssnade alls.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Men vad hände egentligen hos läkaren?
Vet du....jag har slarvat bort llsen till dina andra bloggar :( kan jag få de igen? Till [email protected]

Svar: Mja, läkaren var bara totalt oförmögen att lyssna in på vad jag sa. Medan jag försökte berätta så satt han och kollade min medicinlista och kunde helt plötsligt börja fråga om jag käkade den eller den medicinen fortfarande och gjorde sina egna tolkningar till det jag sa. Och krånglade till saker så nu måste jag försöka fixa det imorrn. Som om jag inte mådde piss och skit innan liksom. Nej du har inte slarvat bort lösen till den bloggen. Jag hade inget lösen men för tillfället är den låst. Men jag tar det på mailen.
Kalla mig M

2017-07-31 @ 00:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0