Forge ahead

För ett par veckor sedan när jag var rastlös och ville ha något att utmana hjärnan med så hittade jag en sida med pusselspel. Ett spel heter Bridge där man ska förbinda olika punkter med rätt antal broar allt utifrån vad det står för siffra.
 
Iallafall så ploppade en textrad upp i bakhuvudet. Jag har inte kunnat släppa låten men hur jag än letade så kunde jag inte komma på vilken låt det faktiskt var. 
 
Till slut fick jag krypa till korset och fråga exet. Jag hade bara en textrad men jag mindes den inte helt rätt. "Burn those bridges" hade jag för mig att de sjöng. Nästan rätt då det är "burn the bridges". Men har ni nån aning om exakt HUR många felaktiga låtar man hittar utan att hitta rätt låt? Många.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0