work (out)

Trött.se
 
Jobbkväll 16-22 men jag var duktig och hade packat träningsväskan igår så när jag skjutsat sonen till stan så tog jag en promenad med kollohunden först och sen gick jag och tränade.
 
Efter det åkte jag och handlade hem det där glaset från återbruket. Det kom visst med några fler glas. Men jag köpte inte alla 6 av de som hörde ihop för vissa var FÖÖÖR tacky och jag kunde inte stå för vad det stod på dem. Jag har inte packat upp dem än och jag tror det får vänta till imorgon så ni får ingen nytagen bild på fynden.
(glaset)
 
Sen blev det en runda genom affären också för av nån konstig anledning var det slut på vissa saker - igen.
 
Käkade en sallad när jag kom hem. Ja, jag var lat och plockade ihop en sallad på affären. Tar man allt som är gott så blir det gott och då behöver man ingen dressing till så den skippade jag. Jag tar aldrig dressing på salladen som jag plockat ihop själv. Och när jag hade ätit så blev jag trött så jag vickade omkull mig en stund innan det var dags att åka mot jobbet. Dålig idé kan jag säga. En timmes sömn gjorde mig bara segare. 
 
På jobbet var det blandad kompott. En brukare har verkligen gått in för att vara lite extra allt just nu. Och allt kan man tydligen konstra med. Jag fick känslan av att det verkligen var för att provocera fram en reaktion. Jag ska bli likadan när jag får hemtjänst. Hahaha ja jag har ju lite att ta inspiration ifrån om man säger så. Men senare delen av kvällen löpte på bra utan några större bekymmer. 
 
Nä, min kropp säger att den vill sooooova. Så jag ska bara ta något litet mer i magen och sen vickar jag omkull mig. 

Kommentarer
Postat av: marianne

Vad duktig du är som gymmar...Jag kommer visst aldrig iväg....

Svar: Hrmm 2 gånger det här året och ingen på hela förra sååå ... men jorå liite duktig. Man ska använda den friskvård man får från jobbet.
Kalla mig M

2017-02-07 @ 10:20:16
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0