oups

Ledig dag. Sonen försov sig och jag sov tills jag vaknade. Skjutsade in honom till en eftermiddag i skolan iaf. Tog en promenad med kollohunden när jag ändå var i stan. Slog igång endomondo för en gångs skull. Men jag lyckades glömma bort den när jag var klar och skulle åka hem.
Kom på det efter en stund. Men det blev ju lite skillnad i hastighet. Hahaha
 
Galet trött när jag landade här hemma så det blev till att vila middag efter att ha ätit en varm macka med ost, skinka med senap och skivad tomat.
 
Till kvällsmat blev det kycklingwok tillagad på vedspisen. Lite annat att laga mat på vedspis än på elspis. Det blir en annan smak på det eftersom vedvärme är mjukare värme helt enkelt. 
 
Innan jag tog promenaden så luftade jag kameran lite där jag parkerade. Jag åker förbi platsen varje gång jag åker till stan och jag gillar båtarna som ligger där. Det är nåt speciellt med upplägget helt enkelt.
 

Kommentarer
Postat av: Hebbe

Jajamensan,du får införskaffa isterband och testa,,jag gillar isterband i alla former..Haé Kram.

2017-02-03 @ 18:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0