Torsdag

Ledig dag.
 
Blev väckt av sonen som ville köra till bussen. Han fick köra till stan för jag behövde ändå handla lite. 
 
10 dagar kvar till julafton. 
 
Sjukt.
 
Noll julkänsla. 
 
Kanske skulle dra på julmusik o försöka göra något åt bristen av feeling. 
 
Första koppen kaffe intagen. Och sillsallad av alla saker till frukost. 
...
 
O så glömde jag bort att jag höll på med ett blogginlägg för nåt annat kom emellan. Ja vilken tur att texten låg kvar och väntade. 
 
Slänger in resten av bilderna på kelpien från häromdagen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Haha...lite tankspridd ;) Men du är i väldigt gott sällskap...
Kelpien gör sej bra i snön

Svar: Visst gör han. Han blir nästan alltid fin på bild.
Kalla mig M

2017-12-15 @ 14:28:18
Postat av: Svart-Stina

Väldigt fina bilder på kelpien. Så uttrycksfulla ögon.

Svar: Tack ❤ ja han har fina snälla ögon
Kalla mig M

2017-12-16 @ 15:53:10
URL: http://www.svartstina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0