Ka-blonk

Jobbhelg avklarad.
 
Men i fredags hjälpte jag brorsan med hans flytt. Nåja jag hjälpte till en vända på fm o efter lunchrast for jag o syrran till hennes lägenhet o skruvade ihop sängarna och en tvbänk. Sen var jag helt färdig och fick se mig besegrad. Handlade baralite på ica innan jag åkte hem o kollapsade i soffan o försökte ladda om inför jobbhelgen.
 
Efter jobbet kom exet över en snabbis. Vi prata lite inför julen. Sen kollapsa jag i soffan o sov gott o väl ett par timmar.
 
Tar det slut så tar det slut på energin.
 
Det får va så helt enkelt ikväll.
 
Ligger med en katt tätt inpå. Fiser illa i sömnen gör han också. Euww
 
 
I morgon är en ny dag. En ledig dag. Tack o bock.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas du får en riktigt skön ledig dag idag!!

Svar: Soffhäng med två katter so far.
Kalla mig M

2017-12-04 @ 08:43:58
URL: http://mamafeelings.blogg.se
Postat av: Marianne

Lite dålig planering av dina syskon att flytta samtidigt ;) och dessutom precis före jul...pust.

Hoppas du är ledig nån dag och kan hämta tillbaka lite energi.

Svar: Eller HUUR. Jag är helt off idag. Mest bara sovit i soffan. Jag som hade tankar o planer vad jag skulle göra. Snart är dagsljuset borta för idag.
Kalla mig M

2017-12-04 @ 09:24:38
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Marianne

Dagarna känns korta när mörkret kommer redan vud 16-tiden...

2017-12-05 @ 09:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0