t som i tisdag och trött

Jag försov mig i morse.
 
Ugh!
 
Jag insåg med det samma jag öppnade ögonen att jag hade glömt att ställa alarmet igår. 
 
6.50 vaknade jag. Skulle vara på jobbet 7.00. En halvtimmes restid från hem till jobb och alla och envar förstår att det var dömt att misslyckas. 
 
Hela jobbdagen har varit pissig bara för det. Blev så kablonktrött att jag slumrat en stund i soffan nu sen jag kom hem. Det fanns inget annat att göra helt enkelt. Det satte sig i kroppen så jag har som en aura av matthet och trötthet. 
 
Huvudvärk också. Säkert pga att jag inte hann ta en kopp kaffe när jag kom till jobbet. Eller snarare så glömde jag till och med bort kaffet. Alla kollegorna hade ju hunnit iväg redan till sina första jobb för dagen. 
 
Det blir nog en lugn eftermiddag tänker jag. Vill inte och orkar inte några större saker. 
 
Igår fick jag iaf komma iväg och slänga lite sopor som jag skrapat ihop medan jag röjt här hemma. Men det blev mer under kvällskvisten. 
 
Roligare än så här blir det inte idag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Days by Johanna

usch inget kul och försova sig, hela dagen blir förstörd :(

Svar: ja den här dagen har verkligen inte varit den bästa av dagar. Jag sov bort flera timmar efter jobbet. Hade kanske hänt ändå med tanke på hur mkt jag härjat här hemma de senaste dagarna men nu blev jag helt matt.
Kalla mig M

2017-08-08 @ 21:28:20
URL: http://daysbyjohanna.se
Postat av: marianne cargus

Hela dagen blir kass när man försovit sej, och utan kaffe?! Då blir den dubbelt kass.
Det är också en nackdel när man jobbar oregelbundet, man använder inte väckningen samma tider varje dag

Svar: Nä det är ju det. Inga rutiner på alarmfronten liksom
Kalla mig M

2017-08-09 @ 00:29:51
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0