man har inte roligare än man gör sig

Har man inget roligare för sig så kan man slå ihjäl en stund med att skapa mönster på ikeas hemsida. 
 
Ja, jag kanske är lättroad. Men det är lite skönt avkopplande att bara leka fram mönster i mönstergeneratorn som beroende på mall skapar olika upprepningar. 
Jag gjorde ett gäng kaniner (eller ptja vad det nu blev) och en lite sjuk variant på kattfejs ( fejsen blev jag sjukt nöjd över faktiskt).
Sen kan man ju slå ihjäl tiden med att med hjälp av endast prickar och färger skapa effekter. 
Så skulle ni sen råka springa över ett påslakan eller så som är mönstrat såhär så vet ni att de har sparat in massvis med kosing genom att låta kreti och pleti leka i en mönstergenerator och posta resultaten på deras sida. Hahaha 
 
Jag vet ju inte om det funkar i mobilen eller om det bara funkar på datorn förstås.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0