K som i kelpie, kurage och kollohund

Livet med kollohunden fortsätter.
 
Det är ju inte direkt så att det är han som är modigast i familjen om man säger så. 
 
Jag tror att han tycker att det är tryggt och säkert med mig i huset som vaktar om det kommer nåt farligt. Haha 
 
Så nu vet ni, alla bovar och banditer. Här bor en kvinna som till och med kelpien förlitar sig på ska skydda mot allt farligt på denna jord. 
 
Men å andra sidan har jag aldrig behövt testa exakt hur han skulle reagera om någon gjorde något emot mig. Då kanske han inte var så rolig att handskas med. Det är ju klipp i käften om man säger så. 

Kommentarer
Postat av: marianne

De skäller på lukter och smådjur som är låååångt inne i skogen, Leo skällde på katten som satt så långt bort vid järnvägen, att jag behövde kikaren för att se den...lite onödigt kan man tycka

2017-08-05 @ 23:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0