Fortsätter min städraid här hemma

Och på högtalarsystemet pumpar jag ut musik med power. Just nu Metallica - Enter Sandman.
 
 
Andra låtar som står på listan är bland annat:
Disturbed - Land Of Confusion
Disturbed - Sound of Silence
Disturbed - Down With The Sickness
Nightwish - Amaranth
Nightwish - Wishmaster
Amaranthe - Drop Dead Cynical
Raubtier - Den Sista Kulan
Lillasyster - Roar
Lillasyster - Umbrella
Ghost - Square Hammer
AC/DC - Thunderstruck
Hammerfall - Hearts On Fire
Hammerfall - Last Man Standing
Jorn - I Know There Is Something Going On
Allen Lande - Master Of Sorrow
 
Och apropå Hammerfall så ska jag och min vän Sara åka till Sabaton Open Air i Falun och se dem den 18:e. Det blev helt bestämt igår fast vi har talat om det sen i våras när vi hade varit på kryssningen med dem. 
 
Haha hmmm att jag nu la en hel massa tid på att länka alla braiga låtar istället för att faktiskt städa visar väl bara exakt H_U_R tråkigt jag tycker att det är. 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Det är nog bra städlåtar....kul att åka iväg på festival.

Svar: Ja även om det bara blir en endagars tur.
Kalla mig M

2017-08-05 @ 09:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0