T.R.Ö.T.T

Äckligt trött.
 
Jobbkväll igår. Inte schemalagt från början men pga mitt möte så blev det så. 
 
Jobbdag med start 7 i morse.
 
Jag upplevde det som att direkt jag lagt huvudet på kudden så ringde larmet och det var morgon igen.
 
Skitplanering rent ut där jag hade dubbelgångsrundan men den var upphackad så jag skulle ha tre olika kollegor med mig under dagen. Det är inget man ser på översikten heller utan man måste aktivt gå in på varje brukares platsinfo och där under planerade besök se vem man har besöket ihop med. Drrryyygt är bara förnamnet. 
 
Jag var mer än lovligt sur i morse och bad en av kollegorna om ursäkt för mitt humör och sa att det inte var dennes fel. 
 
Jag skulle ha slutat 14 men pga omständigheterna var jag helt slut på min lunchrast och fick helt sonika förlänga min 30-minuters rast till en timmes rast. Sen mailade jag samordnaren och chefen innan jag åkte hem och sa att så får planeringen inte se ut utan att samordnaren isåfall lägger ett meddelande i inkorgen på min jobbtelefon. 
 
Arg, ledsen och trött nu. 
 
Sova helt medvetslös är planen för tre timmar framåt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0