Tisdag

O snön den bara vräker ner ...
 
Mja, men snöar, det gör det. Jäkla april o va ombytligt.
 
Halkade in till stan. Sonen missade tåget men vi besiktigade dotras bil som inte gick igenom. Exet var precis i krokarna och jobbade så han kunde vara med och få "arbetsordern" direkt av besiktningskillen så slapp jag försöka minnas vad som sades. 
 
Sen åkte jag förbi affären och handlade hem lite av vad som fattades. Katterna gjorde unisont vågen för deras mat var slut och i morse fick de lite färskfoder från hunden. Inte för att de klagade över det egentligen. De äter hellre sånt än avsedd mat för katter. Men jag tog ett par gratisprover på nån kattmat som visst smakade mums filibaba. 
 
Jag har ätit ett par skink- och skagenklämmor och druckit kaffe sen jag kom hem. Huvudvärk idag igen. Håhå. Kvällsjobb på agendan så jag behöver vila lite till innan jag åker sen. Speciellt med tanke på hur totalt slut jag blev igår. 
 
Tulpanerna fick jag i lördags när min vän va över.

Kommentarer
Postat av: marianne

Vilka bra katter du har...min är väldigt noga och petig med vad jag lägger i matskålen, nåt gratisprov går inte och inte vilken blöt mat som helst heller....men ödlestjärtar och mushuvuden går minsann bra...hihi

Fina tulpaner

Svar: Jag gissar att konkurrensen gör att de äter när de får chansen. Men helt klart är den ena fröken lite petig med maten. Men färskfoder är hon helt galen i.
Kalla mig M

2017-04-26 @ 08:49:13
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: marianne cargus

Så kan det kanske vara, min är ju ensam katt numer....men jag minns att han inte åt torrfodret om jag glömt beställla och var tvungen att köpa annat än det vanliga.Jag beställde stor säck då jag hade flera katter

2017-04-26 @ 20:18:52
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0