Suck (sorteras under I-landsproblem)

 
Jag kör en bildutmaning på min bildblogg under det här året.
Lagom glad jag blev när jag insåg att jag hade lyckats lägga in två bilder under samma ordningsnummer.
 
Och det är bara 24 rubriker att ändra på.
 
Nåja shit happens. Det är nu jag ska vara glad att jag ligger 2 månader efter i schemat. Haha
 
Men det får bli en annan dag. Jag ska försöka ta mig ut i blåsten en stund med kelpien som håller på att krypa ur skinnet just för att det blåser och låter i hela huset. Han fick syn på månskivan idag igen också. Och den var precis lika läskig idag som för en månad sen. Knashund. Brrr vindarna låter inte nådiga. Men men. Det finns inget dåligt väder säger de. Bara att klä sig därefter.
 
Slänger in en kaninbild bara för att jag kan ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Men åh! Hur gamla är dom nu? Älskar kaninisar! Måste komma o goooosa!

Svar: En månad ganska precis.
Kalla mig M

2017-04-04 @ 22:10:44
Postat av: Marianne

Åh så typiskt:(
Så hinden är känslig för blåsten?

Söta ninisar....

Svar: Han är känslig för saker som är utanför det vanliga. Lite lätt autistisk kan man säga. Och blåsten fick det att låta på ett sätt som det inte brukar.
Kalla mig M

2017-04-05 @ 22:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0