Skärtorsdag

Skärtorsdag. Jag och sonen for till stan. Dels öppnade ett nytt byggvaruhus som jag ville in och fynda lite ifrån. I reklambladet stod det att värmepelletsen kostade 24.95 men jag har ju bara betalat 20 kronor påsen så det blev ju billigt och bra. 
Och dels skulle sonen in till banken och sälja lite fonder för att börja med körkortet äntligen. 
 
Utanför blomsterverkstan såg det ut såhär.
Vi avslutade med lite thaimat innan vi for hemåt igen. Nöjda och glada. 
 
Jag köpte lite jord och hinkar så nu ska jag peta ner några potatisstackrare som legat bortglömda och skickat upp långa groddar. Så kanske det kan bli färskpotatis till midsommar. Få se om jag kanske orkar fortsätta trädgårdsröjningen lite också. Men det blåser snåla vindar.

Kommentarer
Postat av: marianne

Vilket klipp :)
Ja fy fasen vad kallt det blev igen....

2017-04-16 @ 10:27:07
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0