Lördag

Idag har jag haft besök av en vän och kollega. 
 
Vi tog en rundvandring och tittade på djuren och sen fikade vi en stund och pratade lite och sen avslutade vi med lite mer djur. Hon är också en sån där som periodvis gärna luftar en kamera och nu var kameran med.
(foto: Leila A)
Bland annat tog hon den här fina bilden på Kodjo Vildhjärta när han spanar efter vart jag tog vägen för att jag vände och gick mot huset igen när jag hade glömt något. 
 
Vi hade en trevlig dag och nästa gång hon kommer över så hoppas jag att det blåser mindre snåla vindar så vi kan vara ute mer utan att frysa halvt ihjäl.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Jättefint foto :) så jäkla trött på denna isande blåst nu, kan det inte bara bli lite värme?

2017-04-24 @ 08:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0