Hoppla

Köpte nya byxor idag. Svarta jeans med stretch. Började på min vanliga stl men fick gå ner i storlek. Från 30/32 till 27/30. Generös töjning må jag säga. För jag tror inte att jag minskat så värst kroppsmässigt. Ja av nån konstig anledning blev de "längre" i benen ju smalare midja därav ändringen i längdtum också. Haha 
 
Men det kändes bra iaf med 3 stl mindre på brallorna. 
 
Träffade en vän på ica sen. Vi blev ståendes ett bra tag och snick-snackade. Båda hade vi tänkt på den andra i går. Tankeöverföring typ. Hon hade funderat på hur långt ut på landet ifrån en busshållplats jag kunde tänkas bo. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Sust jag köpte jeans och killen i affären plockade fram stl sa jag att de där kommer jag aldrig i....joooodå sa han, snacka om stretchjeans med betoning på stretch....
Kul att ni träffades precis när ni båda tänkt på den andra...men hag trir det var föraning om att ni skulle ses :)

Svar: Ja visst var det lite kul. Och så var det alldeles säkert. Ja stretch med betoning på stretch kan man verkligen säga.
Kalla mig M

2017-04-07 @ 23:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0