April april

Kablonk sa det när jag hade en par timmar kvar av arbetsdagen och KABLONK sa det när det bara var en dryg halvtimme kvar. 
 
Jag blev så trött. Det fanns inte på kartan att jag skulle åka förbi affären på vägen hem. Jag hade nästan tunnelseende och ville bara hem o få sova.
 
Nu när jag sovit ett par tre timmar med en maniskt gosande katt som sällskap så har snön istället börjat ramla ner. Jahopp och bara sommardäck såklart. 
 
 
Och imorrn är tanken att jag ska åka dotras bil o besiktiga på fm. 
 
Yaayy 
Neejj

Kommentarer
Postat av: Eva Trillian

Den där bilden säger allt :) Kunde varit jag ;)

2017-04-27 @ 06:55:02
URL: http://provtyckningar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0