Onsdag

Kokt hjärna. Eller obefintlig hjärna kanske.
 
Jobbat 2 timmar idag på em. Jag kände mig sååå lost. Nya jobbtelefoner så först hittade jag inte min telefon ens. 
 
Alla smågrejer som inte var som det ska/brukar gjorde mig förvirrad och hade inte jag haft sån tur att det fanns folk att fråga så hade jag packat ihop och åkt hem igen.
 
Det var svårt att hålla fokus o kändes tomt uppe på hjärnkontoret.
 
Men jag lyckades väl göra mina 3 jobb. Gjorde ett rätt förvirrat intryck är jag HEELT övertygad om.
 
När jag kom hem så la jag ett par spår åt hundarna. Kollohunden blev så övertaggad att han lyckades dra mig halvt omkull så jag vrickade foten på köpet. Tur jag bara ska sitta på rumpan imorrn på jobbet. Hemteamsmöte med rehab o sköterskan o så. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0