Söndag

Läkartid i morgon.
 
Jag önskar att jag kunde säga att jag kände att det skulle funka att höja upp arbetsgraden. Men jag blir galet trött av ingenting. Jag jobbade onsdag och torsdag. 2 dagar med vardera 4 timmar jobb. Fredagen gick åt till att sova. Skulle ut o käka på kvällen och lyckades försova mig. Det ni ... efter att ha sovit bort mer eller mindre hela dan. 
 
I går lördag var vi till Falun så E kunde få på sina vinterdäck på bilen. Jag slumra i bilen både på vägen dit och hem. Idag blev jag hämtad för att få hem bilen efter i fredags när jag ändå till slut var ut på kvällen (en timme senare än sagt). Blev kvar i stan hos brorsans familj o plötsligt var orken slut. Jag orkade inte sitta upprätt ens. Jag blev tvungen att vicka omkull mig på soffan och somnade. 
 
När jag kom hem o skulle ge pållarna kvällsmålet så lyckades jag vricka foten för hundrasjuttielfte gången. Den är väl så söndervrickad så att den för alltid kommer vricka sig lättare hädanefter. 
 
Så mycket mer blir det inte idag. Längtar att få sova för natten. 
Tack o hej, leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0