G som i ...

Grinig.
 
Vaknade med taggarna utåt. Blev väckt av sonen som ville ha skjuts till bussen.
 
Nerverna på utsidan idag. Hunden stod o tjöt av förtvivlan när jag kom tillbaka. Så jag fodrade pållar med det bakgrundsljudet. En pålle på fel sida staketet så husarrest för den. Katterna var spekulanter på min frukost så de åkte ut i hallen utan pardon till kollohunden som nu ändå var tyst o nöjd. Mina händer failade mig då jag tappade både smörkniv och risgrötsrullen på golvet. 
 
Så nu går jag och lägger mig igen och hoppas på mildare humör om nån timme. Katthögen har "förlåtit" mig och tänker hålla mig sällskap.
 
Tjing tjing
 

Kommentarer
Postat av: Hebbe

Ja vi har tydligen en massa dårfinkar i vår omgivning..Vad gäller bocken så verkar det vara väldigt fint om någon dåre tuttar på den..Av de 50 år som bocken funnits har den bara överlevt 12 ggr.Inte konstigt att man blir förbannad..Haé Kram.

2016-11-29 @ 10:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0