Bläärup sa den gröna grodan

Bakslag
 
Vill inget, orkar inget.
 
Trött, less.
 
Fk ringde igår. Ny handläggare. Snart gått ett år med sjukskrivning. Ny ansökan måste in. Blah. 
 
Lagar och regler. Ja visst, det finns folk som utnyttjar systemet. Men för mig, med stukad själ, tar en sån byråkratisk sak bara massa dyrbar energi. 
 
Att-göra-listan känns diger. Övermäktig rent av.
 
Sorry för totalt deppinlägg. 
 
Ska försöka hitta lusten och energin nånstans. Kanske kan leta under skosulorna. Känns som nivån är där nånstans. Tsss
 
 
Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: sussi

Låter inge vidare,
skickar en stor kram <3

å tack, hon finns för evigt i mitt hjärta å trots att de snart gått 4 mån så gråter ja efter henne ibland <3

Svar: Hon fick ett bra hem hos dig de sista åren av sitt liv. Skönt att hon fick slippa vandra från hem till hem till slut.
Kalla mig M

2016-11-18 @ 13:15:39
URL: http://siouxzie.vimeddjur.se
Postat av: Eva Trillian

Önskar det gick att skicka ork på något sätt :) Håller tummarna för att du hittar lite någonstans! Det är ett korkat system när man måste vara tillräckligt frisk för att orka vara sjuk :/

Svar: Korkat va ordet sa Bill.
Kalla mig M

2016-11-18 @ 16:55:33
URL: http://provtyckningar.blogspot.se/
Postat av: marianne

Dessa jäkla papper att fylla i hela tiden....det är som du säger, det tar massa dyrbar energi....

Kram

Svar: Ja sjukt idiotiskt. Men men, det hindrar väl nån stackare från arbetslöshet antar jag.
Kalla mig M

2016-11-19 @ 12:25:26
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0