honung från solen

Lite sur just nu. 
igår bestämde sig datorn för att uppgradera till windows 10. Jag som var så nöjd med windows 8 som jag hade. 
 
Blä, jag blev så arg. Och jag är fortfarande irriterad. Jag som hade lärt mig hur det funkade och allt. Nu är det inte så längre dårå. Blah.
 
Planen för dagen är att försöka komma iväg till stan och handla hem för det gapar tomt i alla förråden. 
 
Det går sådär än så länge kan jag säga. Huvudet är tungt och trögtänkt. E har fått skriva en lista för annars kommer jag inte komma hem med hälften. Kanske ändå inte kommer hem med allt. 
 
Enda vettiga jag gjort idag är att jag burit ut sopor till bilen som ska slängas. Och så har jag roat mig med att koka maskrossirap. Bilder på det kommer nog senare. Det smakade hursomhaver honung. Precis som folk sagt att det skulle göra.
 
 
 
 
morr och mutter... datorn hänger inte med när jag skriver. Med jämna mellanrum så försvinner markören och allt jag skriver under den tiden är inte registrerat. 
 
nåt jag inte upplevde innan uppgraderingen. 
Vilken jävla uppgradering liksom. phö
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0