Off off off

Läkarbesök idag.
 
Ja vad säger man?
 
Nu mår jag sådär. Somnade o sov nästan 3 timmar när jag kom hem. Vaknade med huvudvärken från helvetet. Hade inte druckit kaffe idag insåg jag så en kopp är nyss intagen. 
 
Grät floder hos läkaren. Varför? Vet inte. 
 
På måndag ska jag börja arbeta 25 %. Få se hur det går. Ett besök om dan hos en o samma brukare ... till att börja med. 
 
Läkaren var orolig för mig och frågade om jag hade självmordstankar. Men nej, det har jag inte. Nästan så han ville sända mig till psyk för att jag var så ledsen o mådde så dåligt. Men vi börjar med kbt eller nåt sånt först. 
 
Aja, det löser sig. Sa kärringen som sket i vasken.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja det blir kanske bra med lite jobb, om du orkar...KBT har jag inte fått hjälp av, men det kanske beror på de terapeuter jag mött....
Kram

2016-03-05 @ 18:45:13
Postat av: Anonym

Jag håller tummarna för att det fungerar på 25% för dig och att din återgång blir betydligt trevligare och mer välkomnande än den jag själv har upplevt.
Lycka till Kram

Svar: Tack. Ja det är trist att mötas av oförståelse och okamratskap. Jag har känt mig välkommen tillbaka än så länge iaf.
Kalla mig M

2016-03-09 @ 23:02:58
URL: http://franminvraavvarlden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0