Måndagstankar

Tröttmössa idag.
 
Kollohunden tjata om utgång 03.30 inatt. Då han fick rätt mkt att äta på em så tänkte jag att han blev akut bajsnödig men nä han pinkade 5 droppar o sen in igen. Sur blev jag för det är bara dumheter att han ska ut mittinatten. Så han fick arrest i buren resten av natten.
 
Huvudvärk fast jag intagit kaffe o smörgås. Tankesnurr i skallen. Känslosnurr i själen. Skulle behöva nåt roligt just nu. 
 
Katten ligger o sussar mot min axel där jag ligger i soffan på rygg. Två hundar på golvet nedanför. En unge iväg o jobbar. Den andra snarkar nog fortfarande. 
 
Tror jag borrar ner näsan i pälsen på misse o snarkar ikapp med djuren.
 
Tjipp tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0