Magic just magic

Att säga åt en deprimerad person att: du har ju ändå inte cancer ... 
 
Nä men tack då. Gör så jag mår ännu sämre. Ska jag ha dåligt samvete för att jag mår dåligt också. Jag kanske inte har cancer, men en stukad själ gör förbannat ont också. 
 
Men jag ska tänka på det nästa gång jag får en random omotiverad gråtattack. Då ska jag tänka medans tårarna rinner ner för kinderna att jag har ju faktiskt inte cancer. DET kommer nog att göra så min sorg försvinner aaalldeles av sig själv. Helt magiskt bara, poff.
 
Eller inte...
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Man kan vara ledsen och ha ont utan att det är cancer!
SVAR:..Ja dom är GODA!!

Svar: Det slog mig inte förrän jag gick därifrån (läkaren alltså) att det han sa var att mitt mående inte räknades.
Kalla mig M

2016-06-01 @ 23:00:41
URL: http://xn--skningen-b0a.wordpress.com
Postat av: Marianne

Var det läkaren som sa så??? Isåfall är det ännu mer idiotiskt och okänsligt, en läkare ska väl förstå?
Precis som att ett ,årnde kan jämföras med något annat mående....suck

Svar: Mmm, det var läkaren som sa så. Jag vet inte om han möjligen mådde dåligt av att se mitt dåliga mårnde.
Kalla mig M

2016-06-07 @ 12:24:55
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0