Full moon

Fullmåne igår. Det märktes på mitt mående.
 
Men idag är en ny dag. Jag reser mig igen med nya krafter och föresatser. 
 
Huvudvärk. Rester från igår. En ipren kanske kan göra jobbet. Jag påbörjade trimning av hästhage med trasigt staket. Trimmar för att det växer som i en djungel i just den hagen och jag måste få fram yta att fixa med tråden. Men efter att jag hade tankat i sista slatten så vägrade den funka. Visade sig vara massa vatten i bensinen. Efter att ha köpt ny ovattnig bensin o fyllt i istället så funkar den igen. Så en stund idag tänker jag fortsätta med det. Värsta är att man måste ha heltäckande klädsel o då blir man svettig deluxe. 
 
(Arkivbild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0