Down down down

Läkartid idag kl 14.
 
Läkaren jag går hos har bara akuttider. Så det går inte att ringa en vecka i förväg o boka en tid.
 
Helst skulle jag boka nästa besökstid redan när jag är där. För det skapar så mycket onödig ångest hos mig att behöva samla ihop mig o ringa.
 
Svårt för vissa att förstå kanske. Men jag har dragit mig för detta i flera dar.
 
O sen känslan när man setat på trappen o väntat (tur det var fint väder) i 30 min o får ett meddelande att de försökt ringa två gånger men inte fått svar. Mottagningen är ju så fantastisk här ute. O hemtelefonen död. Linjen är det tjall på som vanligt.
 
DEN ångesten.
 
Redan haft ångestrusch så det räcker alltså. Bara ett par tre till idag då. Blah
 
Känns mest blah nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0