Lilla loppan

 
Bildbloggen är uppdaterad med en bildbomb av kycklingbilder. 
 
Den här bilden på lilla loppan och hennes storebror blev så fin tycker jag. 
Deras mamma, min svägerska, tog en bild på mig och ungarna när vi gick ner till farsan som bor som närmsta granne. När jag hade beskurit den lite och lagt in den på instagram så blev den såhär.
Jag la ju ett filter på bilden också. Var lite dumt men aja.
 
Lilla loppan är ju hemma hos mig den här helgen men nu på kvällningen åkte vi in till stan för att mata katten och fiskarna. Och så passade jag på att plocka lite hallon.
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Så faster är lite barnvakt i helgen?
Fina bilder

2016-07-18 @ 10:51:59
Postat av: Marianne

Så faster är lite barnvakt i helgen?
Fina bilder

2016-07-18 @ 10:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0