Kycklingar, kattungar och sjukskrivning

Sov halva dagen idag med innan jag lyckades samla ihop mig och faktiskt piggna till. Chefen sms:a o ville att jag skulle ringa. Försökte 7 ggr innan jag gav upp för det tutade envist upptaget. Sen sms:a hon igen o jag svarade att jag försökt 7 ggr. Men 8:de gången svarade hon iaf. Vi pratade lite om sjukskrivningen o hur jag mår. Sa som det var, att jag varit klubbad hela veckan. 
 
Sen samlade jag ihop mig såpass att jag tog mig iväg till en fd kollega. Jag ville jämföra kycklingar. Hon har några som är dagarna yngre bara. Jag är ju rädd att det är 4 hedemoratuppar nämligen. Men blev inte klokare. Däremot en kattunge (eller två) rikare. Bokade en svart liten parvel som var ensam obokad. Leveranstid slutet av augusti. Håhåjaja så kan det gå. 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Nackdel när man köper små kycklingar, hoppas nån av de är höna iallafall,
Du kan lägga bild här så kanske jag ser?

Svar: Ja det är ju ett lotteri med kycklingar. Mitt internet är för segt för att fixa att ladda upp bilder just nu tyvärr. Bara lågupplösta typ funkar. Annars får du ta vägen här över innan du åker hem igen. Sthlm är inte såå långt från Sala
Kalla mig M

2016-07-24 @ 11:48:13
Postat av: Heléna

En sådan söt liten kyckling och mysigt med kattunge :D Kram <3

Svar: Ja,, faktum är att jag fick hem två äldre kattungar istället för den som inte var gammal nog att flytta förrän i månadsskiftet aug/sep. Två söta kattflickor. Bilder kommer snart upp på bloggen.
Kalla mig M

2016-07-26 @ 09:02:11
URL: http://helna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0