Dunbollar

 
Ebony har gått av de kvarvarande äggen så det blev 6 stycken små piips.
 
Här är en av de 6. 
Jag har tagit in de 4 kvarvarande äggen o lagt under värmelampan men tror väl inte riktigt på att det ska bli nåt mer kläck. 
 
Jag är trött som jag vet inte vad idag. Provade att ta en lergigan igårkväll eftersom jag fick ett smärre psykbryt mot kvällningen. Sen tog jag även en melatonintablett så jag har sovit riktigt bra inatt men är så galet trött idag. Slumrar på soffan med kattskrutt på bröstet. Det är den bästa medicinen.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vad fina de är <3
6 av 10 är ju ändå inte så tokigt.

Jag är också toktrött idag då jag sovit dåligt i natt....vet inte hur många gånger jag vaknat :(

2016-07-12 @ 15:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0