Bah

Så sjukt irriterande. Blogg.se kan konsten att konstra. 
I det här kommentarsfältet SKA det synas två kommentarer från mig. Det gör det nu inte. Morr och mutter.
 
Jag har till och med fått svar på den första utav dem så jag VET ju att den kom fram. Men jag kan inte se. 
 
Nåja. Vad är väl en bal på slottet...?
 
Mitt mående är fortsatt blah. Tog en stund i saccosäcken ute och mediterade. Men vet ej om jag fick nån bättre fokus. Känns som skallen är full av statiskt elektriska frigolitkulor. O ni vet väl hur svårt det är att bli kvitt såna från sina händer. Stört omöjligt nästan. 
 

Kommentarer
Postat av: marianne cargus

Nu kanske du inte kan se mitt sista svar heller?! Men logga in på bloggen från internet så ser du alla kommentarer...

Svar: Menar du ett internet på datorn då eller? För jag bloggar ju aldrig från nån app. Men mestadels från mobilen i webbläsaren chrome
Kalla mig M

2016-07-20 @ 14:03:06
URL: http://marresmams.blogg.se/
Postat av: marianne cargus

Internet på mobil, platta eller dator, gå in på blogg.se/publishme och logga in så måste jag göra för att se alla kommentarer

Svar: Men det är ju så jag gör. Går jag via länken på min blogg att du svarat så är jag ju inloggad men ändock så syns de inte
Kalla mig M

2016-07-22 @ 10:22:53
URL: http://marresmams.blogg.se/
Postat av: Marianne

Jag vet, men du måste "börja från början" med inloggning...jäkligt irriterande att behöva logga in varje gång

2016-07-24 @ 11:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0