Stalldag

Jag fick besök idag också. Av två ungdomar som ville hjälpa mig städa stallet. Så idag blev shettisarnas stora gruppbox med djupströbädd tömd och upphalmad med rent o fräscht strö. Det lät som att de kanske skulle komma imorgon och fortsätta med Lillemans box o rensa på bråte som hamnat typ överallt i stallet.
 
Tacksam för lite hjälp och sällskap där ute. Jag har gått i skytteltrafik med skottkärror o tömt på hög i trädgården till vårens projekt. 
 
Skönt trött i kroppen nu iaf. 
 
Ungdomarna var inga mindre än brorsans bonusson och hans flickvän. 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Det är alltid lättare och roligare att jobba om man har sällskap...snälla ungdomar :)

Hur blir det? Ska du bo kvar där?

Svar: Ja, jag flyttar inte frivilligt från gården. Jag har vetat sen jag var liten att här SKA jag bo då det är min farmor och farfars gård.
Kalla mig M

2016-01-08 @ 13:37:11
Postat av: Marianne

Ja då förstår jag att du inte lämnar gården....

2016-01-09 @ 10:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0