lördag

Slödag.
 
Inte mycket gjort idag. Heller ....
 
Herr J var hit och fixade E's bil som hade surat ihop bokstavligen. Jag skulle hjälpa henne att sätta i motorvärmaren tills hon skulle åka o jobba en natt förut. Bilen stod aningens för långt iväg för att jag skulle få i kontakten så jag startade bilen och backade den en meter. Sen fick den stå igång medan jag kopplade in sladden i uttaget. Sen tänkte jag inte mer på det utan jag stängde av bilen. Tyvärr hade den inte hunnit förbränna all bensin som hade sprutats in i startögonblicket och alltså blev den sur. Så när E skulle åka missinassen så fick hon i slutänden iallafall ta min iskalla bil som inte hade haft motorvärmare i.  Audi är visst lite kinkiga på såna där saker.... men nu vet vi det till nästa gång.
 
Nu blir det snart filmkväll med E. Vi ska se draktränaren tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0