Bakslag

Bakslag i måendet.
 
Efter att ha varit som en zombie och mest bara sovit så slog vemodet till igen igår.
 
Tankarna har börjat mala igen. Säkert som en reaktion på mitt besök på jobbet med efterföljande konversation med en jobbarkompis. Det ÄR bra att prata om saker som man mår dåligt över. Många gånger. Men kanske att jag borde söka mig till professionell hjälp igen. Nu när bollen rullar på riktigt. 
 
Slänger in min bild på den frusna såpbubblan som illustration till den "rullande" bollen.
Lite så det känns idag...
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Låter som en mycket bra idé. ...med poffisonell hjälp

2016-01-17 @ 00:56:38
Postat av: Karoline

Det kan nog vara bra att gå och prata, bara att ta sig tillbaks är nog jobbigt :(

2016-01-19 @ 02:13:23
URL: http://myakhalteke.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0