Actions lead to reactions

Ja det snurrar en hel massa i skallen nu för tiden. Tankar som matar min ångest. Jag har sån ångest mellan varven att det är svårt att stå ut. 
 
Jag vill inte må dåligt. Det var inte jag som fattade idiotiska beslut men det är jag som lider.
 
Någon har lätt att "glömma" o trycka undan sina känslor. Åh så jag önskar att jag ägde den förmågan. Lite grann iallafall.
 
Jag somnade sent inatt. Blev väckt av unge herr J som ville ha skjuts till bussen. Jag var så trött att jag raglade fram. La mig att sova direkt jag kom hem igen. Vaknade nyss och inser att jag kanske bör pallra mig upp.
 
Men viljan är svag. Vill ingenting just nu. Annat än sova o inte känna.
 
Jag skrev ett långt brev till en person som är inblandad i allt det hära. Sände det via messenger men har inte fått någon som helst reaktion på det. Tystnad är också ett svar. Men det svarar dåligt på frågorna jag har. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hebbe

Kväller,,ja klart du ska räkna båda silverplatserna,fattas bara,,sänder en styrkekram.Haé Bra.

2016-01-18 @ 19:14:44
URL: http://farfar0hebbe.wordpress.com
Postat av: Stina

Skickar över en stor, varm styrkekram till dig !!

Svar: Tack och det samma till dig <3
Kalla mig M

2016-01-18 @ 19:50:56
URL: http://billiejean.bloggplatsen.se/
Postat av: Anki

Ju fort lönen kommer så ska jag köpa en present till dig.. Antingen kommer den på posten till dig eller så kommer den med mig någon dag. ❤️ Från lillesyrran

Svar: Inte behöver du köpa nån present. Men vill du komma så är du välkommen till rörornas röra. Har inte orkat med så mkt här hemma.
Kalla mig M

2016-01-18 @ 21:56:22
Postat av: Marianne

Vissa stänger av känslorna, men jag tror det blir sämre i längden, och att de också mår skit så småningom....
Kram

Svar: Eftersom det är den jag levt med så länge så vet jag att jo han mår dåligt men väljer att blunda för det oavsett vad som händer.
Kalla mig M

2016-01-18 @ 22:50:34
Postat av: Karoline

Så jäkla jobbigt när man mår så och alla helst om det är någon annan inblandad och som inte orkar svara :(

Svar: Ja det känns lite sådär faktiskt.
Kalla mig M

2016-01-19 @ 02:10:33
URL: http://myakhalteke.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0